Charakteristika:
Sběr a analýza údajů slouží k pochopení a řízení procesů a jejich zlepšování. Údaje jsou základním východiskem pro hodnocení existujícího stavu procesů a pro určení směrů dalšího zlepšování.
Důležitou skupinou metod a nástrojů managementu kvality je 7 základních nástrojů kvality, které se používají při řešení problémů operativního řízení kvality a při zlepšování kvality.
Cíle:
- hlavním cílem je pochopit, proč se údaje sbírají a jak s nimi dále pracovat
- pochopit princip a účel 7 základních nástrojů kvality
- jak sbírat údaje, zpracovávat a interpretovat výsledky
- analýza příčin a přijímání opatření
Cílová skupina:
- střední a nižší management, vedoucí změn a supervizoři, pracovníci vstupní, mezioperační a výstupní kontroly, inženýři kvality a procesní inženýři
Typ osvědčení:
- osvědčení formou certifikátu
Rozsah školení: 1 den/tým
Odborný garant: Ing. Michal Jančok