V automobilovém průmyslu se věnuje velká pozornost spokojenosti zákazníků a řešení problémů souvisejících s provozem automobilů. Pro rychlé prověření chyb zjištěných ve fázi užívání, především během záruky, jsou vyvinuty metodiky aplikovatelné v celém dodavatelském řetězci. Metodiky obsahují jak postupy pro potvrzení chyb, tak postupy v případě opakovaných ale nepotvrzených chyb z pole. Po potvrzení chyb následuje analýza kořenových příčin a návrh nápravných opatření, s cílem minimalizovat negativní dopady na konečné uživatele.
Školení Analýza vadných dílů má za cíl představit aktuální metodiky VDA FFA (Field Failure Analysis) a alternativní CQI-14 Automotive Warranty Management. Školení vysvětluje proces řešení reklamací, včetně příkladů možných aplikací v dodavatelském řetězci. Je určeno pro osoby řešící reklamace, design a proces inženýry, jakož i odpovědné za výrobní proces.